IMG_2770-normal.jpg

 

För att få nån gång läsa igenom min text. Såklart man minns allt möjligt men många saker glömmer man och då är det roligt att läsa och gå bakom i tiden. Jag kommer att skriva om våran vardag. Kanske mina skrivningar hjälper någon annan också eller kanske någon kan ge mej också ideer om jag tänker på något speciellt.

Mina hobbyn kommer att vara med fröken såklart som jag redan nämnde men jag hoppa att jag kan vara ute i trädgården och inreda inne i huset någon dag också.

Foto:

Frökens mormor har gjort en golvmatta att ligga på, den är så stor så jag också ryms och ligga på den. Giraffen är av blivande faddern Camilla, hon hittade den från Stockmann i Helsingfors. På rittigt heter den Sophie men Jari döpte den strax till Keijo (har ingen aning varifrån den namnet kom). Så den heter nu Keijo. Fröken tycker om alla sina nallen, giraffen är faktiskt kul då den har också ljud. Ljuden är samma som från en hundleksak. Om giraffen mera: http://www.sophiethegiraffe.fi/